21/8/08

Josete el Diable

Era l'any 1999, el meu petit ERIC sols tenia uns mesos de vida, eren uns temps meravellosos i Josete com be es veu en aquesta foto encara era un nen petit. Actualment a part de ser el meu cunyat és un dels meus millors amics, ara ja és gran, ja porta cotxe i treballa. Té una novia que l'estima molt i jo estic molt content perquè la seva novia Cinta també s'ha convertit en una de les meves millors amigues i per mi ja és com de la família.
És una noia molt simpàtica i molt guay que s'ha guanyat tota la meva amistat i confiança.
Cinta, gracies per ser tant bona amb mi i amb el meu fill, gracies també per acompanyar el meu fill a comprar-se les Nike Total 90 que tanta il·lusió li feien i també la roba i els jocs.

Aquesta entrada va dedicada especialment a ells, perque els estimo molt i es mereixen el millor.
Aquí teniu un bon amic pera tota la vida. Fins molt prompte!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: